”Uneori, poveştile se spun prea bine şi fără cuvinte. Cu gesturi, cu tablouri însufleţite, muzică mexicană, o coregrafie încărcată de senzualitate şi o Frida Kahlo uluitor de asemănătoare cu cea adevărată. Acestea sunt ingredientele spectacolului de teatru-dans Frida. Impresii, regizat de Mc Ranin, cu coregrafia lui Hugo Wolff, la o sută de ani de la naşterea pictoriţei mexicane Frida Kahlo.(…) Întreaga poveste a Fridei Kahlo este redată prin dans, fără nici o replică vorbită. Mara Opriş este interpreta pictoriţei mexicane şi steaua incontestabilă a poveştii mute despre durere, dragoste, valoare şi putere.
 Asemănarea artistei cu Frida este uluitoare, şi nu numai graţie machiajului extrem de reuşit.”
Veronica D. Niculescu

„Mc Ranin şi-a asumat un risc considerabil punând în scenă viaţa Fridei Kahlo. Filmul cu Selma Hayek în rolul principal a fost foarte reuşit, iar partea sa muzical-coregrafică era consistentă şi de calitate. Problema regizorului era să nu repete soluţiile de acolo, fără însă a forţa nota, evitând cu tot dinadinsul orice apropiere între spectacol şi film. Mc Ranin a riscat şi a câştigat. Spectacolul său este inteligent, antrenant şi original”
Adrian Mihalache

În Frida…, cuvintele dispar, se dematerializează, se congestionează în mişcări bruşte sau firave, pentru a se supune unei relaţii controversate şi insolite (Frida – Diego), ce revine în actualitate cu o neputinţă satrapă. Este un spectacol care trăieşte şi simte prin muţenie, prin durere, pentru a se întoarce la origine, valoare, idee. Frida îşi trăieşte cu îndârjire şi furie condiţia de creator, transfigurându-se într-un exemplu pentr prezent – artistul zilelor noastre. Este o lecţie pentru puterea de a lupta pentru vise, pentru propriile idealuri, în ciuda tuturor piedicilor aparent insurmontabile. Într-o lume în care valorile sunt relative şi omul se află în pericolul de a-şi pierde propria identitate, povestea Fridei este un raspuns posibil..”
Revista „Eva”

„Înlocuind cuvântul prin imagine şi mişcare, Frida. Impresii vrea să reconstruiască scenic biografia fascinantă a Fridei Kahlo (1907-1954), pictoriţa mexicană a cărei căsătorie cu faimosul Diego Rivera a însemnat pentru cei doi o continuă înfruntare pe plan nu numai artistic, ci şi uman. (...)”
Alice Georgescu